جلسه هم اندیشی جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مجتمع حوزوی امام جعفر صادق علیه السلام(سطح 2 و 3) و دانشکده علوم قرآنی شاهرود

به همت مجتمع حوزوی امام جعفر صادق علیه السلام شاهرود، جلسه هم افزایی با مدیریت و اساتید محترم دانشکده علوم قرآنی و مسئولین محترم مجتمع حوزوی امام جعفرصادق عليه‌السلام در روز دوشنبه 08/۰۸/1402 در سالن جلسات این دانشکده برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس محترم دانشکده علوم قرآنی، دکتر روح الله محمدی عنوان کردند:
اهمیت همکاری و تعامل در زمینه‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی بر کسی پوشیده نیست و این جلسات به منظور ایجاد تأثیر بیشتر این فعالیت‌ها در سطح شهر برگزار گردیده و باید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های یکدیگر، زمینه‌ی همکاری بیشتر در همه زمینه‌ها خصوصا همایش‌ها، نشریات علمی، فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و… فراهم شود.
در ادامه سرکار خانم گرزین، سرپرست و معاون محترم پژوهش موسسه آموزش عالی امام جعفر صادق علیه السلام اظهار داشتند:
هدف از تشکیل این جلسات، همکاری و تعامل با دانشکده علوم قرآنی است تا نقشه راه و نمونه‌ای از همکاری، به منظور تعاملات بیشتر با سایر دانشگاه‌ها در راستای وحدت حوزه و دانشگاه باشد، همچنین با توجه به اینکه پاسخ به شبهات در سال‌های اخیر از چالش‌های مهم حوزه‌ی دین می‌باشد، می‌توان با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، سمینارهای مؤثر، همایش‌ها، کارگاه‌های هم افزایی اساتید و… پاسخگوی شبهات مطرح شده در سطح جامعه بود.
در ادامه سرکار خانم گلی معاون محترم پژوهش مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام به ارائه‌ی زمینه‌های همکاری از جمله برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست علمی، میزگرد و ارائه ی موضوعات پیشنهادی پرداختند.
در ادامه اساتید محترم حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین صالحی زاده و همچنین جناب آقای دکتر داوود صائمی نیز نقطه نظرات خود را در این رابطه ارائه دادند.
معاون محترم پژوهش دانشکده علوم قرآنی جناب آقای دکتر جلالی نیز در مورد کتابخانه دانشکده و منابع غنی آن و همچنین زمینه‌های همکاری توضیحاتی را ارائه دادند.

موضوعات: اخبار مدرسه  لینک ثابت



[دوشنبه 1402-08-08] [ 12:42:00 ب.ظ ]